KONFIRMATION!

Åhh vilken fantastisk dag detta har varit, är helt överväldigad. NO KIDDING :D. Klockan 9 på morgonen befann jag mig utanför Katarina kyrka för genrep och fotografering.
11 började det. Vi skulle berätta för alla vad just vi själva trodde på och jag glömde helt plötsligt bort vad jag skulle säga haaha fy det var hemskt!
Och juste jag bar korset in, jag är fett stolt hihi. Kyrkan var full med människor jag älskar, vad mer kan man begära:D
Jag känner att jag inte är någon vidare bra berättare just nu, men det var så fantastiskt kul! Under året jag har gått där har jag verkligen haft galet roligt, och lägrerna... Kommer självklart att bli aspirant!
Efter det var slut åt jag, mamma, ulf, birgitta, mormor och morfar på café cronan där jag praoade.
Min mormor och morfar kom med flyget från skellefteå igår, jätteglad över det.
Jag fick jätte fina presenter, berlock till thomas sabo, halsband, pengar och den gröna kameran som jag antagligen inte berättat om. Prisa Gud :) och jag menar det! lägger upp bilder nån gång...

Puss&Kram Agnes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0