Kommer ni ihåg det här inlägget?

Antagligen inte hehe, jag på minner er lite:


"Saknad av värme och sol, handduken slängd i en halv trasig stol.

Jaha, jag saknar sommaren så sjukt mkt just nu.
Man kunde bara slänga på sig nåt, ta med sig solglasögonen och dra ut på stan ♥
SÅ här tycker jag att veckorna/månaderna borde se ut fram över:
Jullov :)
Julafton :P
Min födelsedag :D
Och sen ett helt lååångt sommarlov <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Jag räknar ner:
31 dagar till jullovet
37 dagar kvar till julafton
75 dagar kvar till min födelsedag
203 dagar kvar tills det blir sommarlov....
Puss&kram Anna <3
SOMMAREN -09 LOVE IT OR HATE IT"

Kolla in nedräkningen!! Galet! Här kommer en ny:

Sommarlov: 10 dagar kvar till onsdag=sista dagen i skolan=skolavslutning!! ♥

That´s it
Puss&kram Anna <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dej...

2010-06-02 @ 14:11:13
URL: http://emmaochebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0