Idrottsdag

Hej, jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg, detta är inte bloggens undergång. Inte alls. Faktiskt så tror jag att jag kommer börja blogga jättemycket, vi får se hur det blir med det.
   Idag var det idrottsdag så jag mötte upp min älskling ylva vid slussen och tillsammans gick vi till bussarna som skulle gå till Hellas. 2 timmars orientering haha, det känns i benen men framför allt fötterna just nu. Hade förfärliga blåsor på båda fötterna från att jag joggade barfota i hemska skor på idrotten i måndags, men springskorna jag köpte igår var så bra att det knappt kändes medan jag sprang:). Orienteringen gick faktiskt ganska bra förutom att vi var helt vilse ett tag. Haha juste jag trampade i typ älgbajs med mina nya skor. Märkte ingenting förns jag kände stanken...
Sen var det lunch men vi hade börjat springa sist av alla och kom sist tillbaka också skulle vi börja spela fotboll och vi hann inte äta lunch. 
   Det var riktigt fint väder idag, det känns nästan som sommar just nu, det är löv på träden!
Nu måste jag verkligen börja göra SO,
Puss&Kram Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0