Buy me pleas! OKEJ!

Köpte en underbar (!) klänning i helgen och har nu hittat det perfekta tillfället att bära den trotts att sommaren inte riktigt kommit hit. Och det är verkligen en sommarklänning- den e fett tunn!
Jag ska iaf ha den på Agnes och Ylvas konfermation nu på söndag, ska bli så kul! (Bilder kommer, på allt! B.la. mig och klänningen ;P)
Ska vandra in i kyrkan med lovely Miranda :) och ni får hålla tummarna för att ingen av oss båda brinner upp när vi träder i i guds hus. För vi är djävliga båda två X) (Om någon känslig läser denna blogg eller någon utan humor så kan jag bekräfta att jag skämtade)
Sen ska man träffa Emmis på fredag och slagga hos Miranda på lördag till söndag- och sen då till konfan :D
Det var det mina kära!

Puss&kram Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0