Ny väska till sommaren

Hej! Anna här igen efter att sovit över hos Olivia (BD) i helgen, det var super mysigt och jag ska berätta lite nog- grannare en annan gång för nu behöver jag verkligen hoppa in i duschen och sen ska jag äta lunch/middag i gamla stan. Vi hann iaf med:
*Shoppa- DVD (New Moon till Olivia :) och väska till mig :)
*Äta middag ute på Vapiano
*Köpa godis och chips och citron (fråga inte om den sista ;)
*Se på filmerna : Twilight och New Moon
* Dricka chai-latte och skratta mkt :D
men nu kolappsar hela min jävla *PIPPIPPIP* dator och jag får typ damp såå jag kan inte ladda upp en bild på väskan. Får göra det sen 
Puss&kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: miranda

CHAIIIIIIIIIIIIIIII XD

2010-03-22 @ 19:56:16
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0