Nu åker kalufsen av!

Hejsan hoppsan, idag åker kalufsen, dvs mitt slita gamla toffsiga hår av:P jag ska försöka klippa mig en ordentlig bit och då gäller det att vara modig hihi :)
Sen ska Agnes och jag kolla in ID på torsdag, och vem vet? Kanske spenderar jag pengarna jag tjänade på ICA Bonden när vi praoade...
Sen ska jag köpa nya ljusa jeans, har presentkort på Åhléns så jag skulle inte ha något emot att ta en sväng förbi där. Sen har jag redan börjat snegla på Race Marin skor (såklart) och ballerinaskor haah man måste ju vara ute i tid ;) sen har jag fallit pladask för turkosa smycken!! I´m loving it!! Här kommer ett exempel som jag verkligen kommer köpa :)
Enkelt och snyggt :P
Sen är jag ju på jakt efter den perfekta skin-jackan men vem vet hur lång tid det kan ta och hur mycket det kan kosta?? Jag blir helt vimmelkantig av att tänka på det O.o
Men så kan jag ju berätta en ganska stor grej till: Jag ska till tandläkaren imorgon och vi ska diskutera om jag ska få... TANDSTÄLLNING!!!
Det var typ allt
Puss&kram Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0