AGNES

Anledningen till att jag inte har uppdaterat är att jag faktiskt inte har tagit några bilder, alltså helt enkelt för lat för att ladda kameran....... :D jag är på superbra humör
   Spenderade dagen med vackra Vera, istället för att bli nertrampade i folkmassorna utanför slottet som alla andra dumma människor, drog vi till skärholmen! Har spenderat galet mycket pengar på mat på sista tiden och idag var inget undantag. det gillar jag
   Jag tror att Anna kommer hem i morgon och då blir någ den här bloggen mer sebar. Alltså i bilder, hon och Emma har säkert massa läckra beach bilder! Ser ni säkert fram emot lika mycket som jag! Om jag inte var brun årligen hade jag nog dött av avund! Får se om det blir Spanien i slutet av sommaren.
Hur som helst fyller jag år om 5 DAGAR WOOOH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0