True Blood med Alfons och Ludde

Hejsan hoppasan och god natt (snart)!
Idag-efter idrott innehållande basket och spökboll som avslutning-drog jag (Arne), Agnes (Alfons) och Ylva (Ludde) 
till Ylvis place för att spendera ett par välförtjänta timmar framför tv:en-med ögonen klistrade framför vampyrer, sex och blod-tillsammans med browni (inte jag den här gången :), glass, mackor, oboj och sen ett par timmar senare- pizza hut till middag ;) att vi är tjockisar kan jag inte protestera mot men att vi inte skulle ha kul är helt fel haha! 
Så som sammanfattning skulle jag vilja skriva att det varit en grym start på helgen! :P 
Puss&kram Anna <3 
Ps,; bilder kommer imorn (om de inte är för hemska  för att visa...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0