Sjuk :(

Hej, mår inte bra alls. Täppt i näsan och ont i halsen. Ingen bra kombination, gick hem efter lunch och nu sitter jag ihopkrupen under täcket. Fan vad kallt det är både ute och inne :(
På vägen hem fixade jag praoplats på ett annat café här i gamla stan, jag ska vara där klockan 8, vad är det här egentligen? Har blivit bortskämd pga av cronan där jag börjar 10. Som ni förstår blir det alltså inte sportlov x2 för mig men det här blir så bra så. Tjejen på det andra cafét viste hur man stavade mitt efternamn, oh my! Inte Adjei men Ofori, ingen kan ju stava till det! :) På tal om ingenting vill jag ha choklad, lindts mörka chili-choklad är ju bara så god! Och framför allt slipper man ha dåligt samvete eftersom det är mest kakao. Hungrig är jag och uttråkad, ska nog ta och kolla på film. Frågan är bara vad, aja skriver sen!
Puss&Kram Agnes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0