PRAO-2010, V.7-8

Hej, mina fötter är äntligen varma igen efter att jag stått i duschen i typ 1 timme-anledningen till att dem (samt mina fingrar) var djupfrysta är för att Agnes och jag gick runt stan idag efter skolan och sökte PRAO plats heeh, kändes ganska hopplöst, allt var typ fullt, men alla tyckte iaf om oss verkade det som och vi fick våra namn uppskrivna på 3 ställen :D good jobb girls! Fast lappen med ställen man ska PRAOA på ska in nu på fredag, hehe, liiite panik bara. Men som jag säger ibland-"Vi skjuter våra problem framför oss och hoppas att vi aldrig hinner ikapp dem." haha, funkar inte så bra ;P 
Morgondagens planer blir en träff med Emmis/Oliver ;) det blir väl lite käk, film och öppning  av finfina födelsedags presenter på min sida :D 
Jag hade tänkt lägga upp finfina bilder på presenterna jag fick idag men datorn är helt störd så det går inte alls :( får väl komma imorn 
Puss&kram Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0