Norden vs. Afrika?

Hej älskade läsare =) Idag har varit den tråkigaste dagen i världshistorien, inte långt ifrån iallafall. Och när allting känns som värst, vad händer då? JO DET BÖRJAR FUCKING SNÖA! Just nu avskyr jag Sverige och skulle mer än gärna flytta till typ.. något varmt land? Inte afrika, klarar inte av för hög värme heller, men typ 25 grader, åh himmelriket! På tal om afrika så är det massa afrikaner som addar mig på facebook, pga. mitt efternamn skulle jag tro, förut brydde jag mig inte om det men sen var det någon som sa "keep your beauty up" och kommenterade mina foton så jag tog bort alla hehe... :S?
Just nu sitter jag och dreglar framför thomas sabos hemsida, jag vill garanterat ha fler smycken därifrån :) Vet bara inte vad och ingenting onödigt dyrt, 2000 kronor för en ring *host* Ludde. Fast gorgeous är den det kan man inte förneka :)
Jag kan inte vänta till prao-veckan, blir antagligen bara en vecka för mig då skolan antagligen inte har något bra att komma med så då tar jag ledigt istället. Sitter inte helt fel med två sportlov :-)
Nu ska jag ta mig ett bad, en timmes skulle jag tro. Nice!
Puss&Kram Agnes <3


Vilken av dessa två föredrar ni?


Kommentarer
Postat av: Ylva

Ähh, det kan det väll vara värt! Vill ju smycka mina fingrar med det bäst ;) <3

2010-01-28 @ 17:03:36
URL: http://yvvlaz.blogg.se/
Postat av: ERIKA!

keep your beauty up!

föresten, det finns en ledig plats på face på götgatsbacken:) Inte för jag vet vad man ska göra där, men åndå:D

2010-01-28 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0