Thomas Sabo



Bilder tagna av mig och mitt armband idag haha, har ju inte visat er det. Det är så fint till min mörka hy:-)Ylva aka Ludde tog dom med sin systemkamera. Kolla jag har mitt lockiga hår utsläppt... paus för reaktion, hur ofta händer det liksom!? Förutom att fota gottade vi oss med godsaker, dvs. precis som vanligt haha.

OCH JO! Breaking News: Idag ringde Daniel från café kronan mig och jag ska praoa där vecka 8 YIIHA! och han sa att om jag skötte mig bra får jag sommarjobba där C: Tiderna är sjukt bra! 10-16 och jag bor typ 5 minuter därifrån! AH! Bara jag inte klantar mig nu...
Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer
Postat av: Ylva

"aka Ludde" =( xD <3

2010-01-16 @ 11:22:48
URL: http://yvvlaz.blogg.se/
Postat av: nellyyyy

skitsöta bilder!

2010-01-16 @ 18:19:54
URL: http://stockholmspitbull.blogg.se/
Postat av: erika

snyggtsnyggtsnyggt!:))



asså nu får ni ta och börja uppdataera mera, annars slutar jag läsa! heheh jag hotar erXD

2010-01-19 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0