Inlägg 200!

(Tack vare Agnes haha :P) Hej, jag hoppas allas helger varigt superduper osv.. det har min varigt än så länge, om man inte räknar med att jag bättrat på min förkylning heh, men så blir det ju lätt om man vandrar över isen i snöstorm utan mössa, "som man bäddar får man ligga"? 
Jo, så här har min helg, varit närmare bestämt:
Igår, fredag, så gick jag till skolan trots att jag inte mådde någo bra men vi hade kompeftermiddag och slutade vi 11 :D väldigt trevligt! Sen han jag in på Monki och köpte en tröja på rean med Melinda och Miranda. Sen skyndade jag hem för att äta och ta huvudvärkstablett. Efter det satte jag mig på tuben mot Mörby Centrum för att kliva av och träffa Olivia och Tim, väldans trevligt måste jag säga! Vi åkte alla till Ropsten och där åkte Tim hem till Lidingö där han bor medan Olivia och jag åkte med bil till isen och gick över i snöstormen! Men väl framme blev det pizza, film, skratt, kattkelande, film och ännu mer film :) 
Sen idag dåra så vaknade jag och Olivia vid 10 och var pigga och krya (NOT!) men vi kom upp och åt frukost innan vi gick tillbaka över isen och åkte mot stan, Sergel Bion för att komma å se "Det regnar köttbullar" i 3D (Det var INTE jag som valde!!) Filmen var lite konstig men godiset och sällskapet var mycket bättre, Olivias och Tims kompis Kristoferr hängde med oxå :D KUUL! 
Det var min helg det.. men imorgon kommer en ny dag och då ska jag på museum med världens bästa storebror och sen ha söndags middag med familjen, låter som en klassiker, 
Puss&kram Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0