Heidi Montag - plastikoffer

FÖRE: Ser helt okej ut, lite plastig och fejkad för min smak.

EFTER: 10 skönhetsingrepp senare bland annat förminskning av haka, ändring av näsan och bröstförstoring.

Idiot, säger jag bara även om jag inte gillade min stora feta näsa eller nånting skulle aldrig förstöra mitt ansikte. Vissa människor är verkligen korkade hennes näsa ser ut som MJ:s.. fast större? Folk ligger mosade under byggnader på Haiti skänk lite pengar istället för att ändra sin näsa, kan man vara mer egocentrisk, skulle förstå om hon var över 50 (men inte 23!?) eller varit med i en brand eller bilolycka typ men så är tyvärr inte fallet -.-

P&K Agnes <3

Kommentarer
Postat av: nellyyyy

håller med dej Agnes, du har definitivt rätt ;)

2010-01-16 @ 18:18:56
URL: http://stockholmspitbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0