Always look on the bright side of life, easier said than done

Goder afton! Har ätit middag och tagit det lungt efter en livad dag på stan med Ludde (Ylva). Vi kollade bland annat på Thomas Sabo där jag hittade massa fint och Ylva spanade in ringen hon funderar på att köpa där. Fikade i sturegallerian och försökte leta praoplats men det glömdes bort under dagen :S Hur ska det gå egentligen? Dramat fortsätter i nästa inlägg.
Känner mig allmänt fet, åt mörk choklad nyss, hallonpaj förut idag och pizza hut igår.
Jag längtar tills det blir varmare så man kan jogga, det är ju hur härligt som helst på sommaren! Och sommarkläder, att kunna gå ut i t-shirt och shorts. Det känns som miljoner år sedan man kunde göra det. Jag ska börja använda mina nya converse, min jeansjacka - som jag har saknat den! Ska investera ett par nya ballerina och gladiator sandaler. Och sommarkvällarna!

Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0