Ge mig sommar

Tjena! Idag var det en vanlig dag, dvs. skola. Så kul! -.-
Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har inte orkat sätta på datorn, hehe och det ska vara någonting dåligt? Anna skrev ett jättefint inlägg i helgen (jag var med och såg det) men sen stängdes allting ner och det sparades inte så jag antar att hon är inne i en djupt obloggande fas.
Idag efter skolan fortsatte vi med sökandet efter en prao-plats, vi kunde tydligen inte vara hos guldsmeden :(! Och skolans kan vara vad som helst i värsta fall får jag ta ledigt en vecka. Har iaf en vecka hos café cronan, dom är verkligen jättesnälla där, can't wait! :D
Igår började konfirmationen om, väldigt trevligt! Framför allt kyrkobullarna! I måndags köpte jag ett par jeans från miss sixty på rean, alltid bra att slå till då. Gud vad jag längtar till sommaren, idag frös jag så mycket om mina fötter att det gjorde ont. Och så är det så mörkt ute. Jag gillar verkligen inte vintern, om det inte vore för julen skulle jag emigrera.
Puss&Kram Agnes <3

Bilder från Öland i sommras.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0