BIO

Tja! Kom hem från Anna Berg för en stund sedan, pallade inte gå till konfan men jag är aldrig för trött för bästa vännen ;)
Känner mig en aning omotiverad till att skriva något.. ingen kommenterar ju!?
Nu har jag faktiskt skärpt mig och återgått till bloggrutinen efter ett slappt jullov så nu tycker jag faktiskt våra inlägg är värda några enstaka kommentarer! Shame on you :)
Idag var det en hemsk dag i skolan jag minns inte riktigt vad vi gjorde men jag åt godis på NO:n utan att läraren såg så det var ju lite kul.. hade betygssnack med min svenskalärare och jag ska tydligen ta mer plats. Men varför ska man ta plats när fjortisarna i klassen gapar hela tiden. Bara en tanke sådär. Ludde är dum för hon har inte uppdaterat sen i fredags. bilderna!
Nu ska jag inte göra läxor för en gångs skull, nice! Jag hittade mitt bio-present kort igår som försvann mystiskt innan jul, kändes surt att betala bio när jag visste att jag hade ett borttappat presentkort någonstans men nu är det som sagt återfunnet :D Vad ska jag se egentligen? Alla pratar om snabba cash men jag vet inte ens vad det är.. retarded. Om någon har något bio tips är det bara att dela med er, genom att KOMMENTERA. ska göra anrda roliga saker nu PUSS&KRAM AGNES! <3


Kommentarer
Postat av: din kusin Frida

2010-01-27 @ 13:29:39
Postat av: din kusin Frida

pusss och kraaam<3<3<3<3

2010-01-27 @ 13:31:13
Postat av: ERIKA!

agnes va busig du e som äter godis på lektionen, de e inte bra! jag är lite efter så av mej kmr du inte få några bra bio tips..:/ vi ses!! <3

2010-01-28 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0