livet går vidare efter PRAO

Hej alla fina bloggläsare, det var ett tag sen hehe..?
Nu ska jag iallafall dra igång bloggandet igen, har varit så mycket med praoen och så. Café kladdkakan gick väl sådär de tvingade mig att lyfta tungt (som är olagligt om man är under typ 16) vilket jag givetvist påpekade, café cronan var mycket bättre, personalen var jättesnälla och roliga. Riktigt kul var det faktiskt, särskilt idag haha. Oj juste en man fick en istapp i huvudet precis utanför fönstret, jeez vågade nästan inte lämna stället sen :S
Vet ni vad det bästa med att sluta före 3 är? Jo man kommer hem precis i tid till två ansnitt av sex and the city! Jag älskar det, hade bara sett några enstaka avsnitt av serien förut, inte svår att komma in i dock då jag har sett filmen 500 gånger. Träffade Anna förut idag, inte sett henne på 2 veckor typ. Vi satt hemma hos henne och tog det lungt vågade oss inte ut efter dagens drama med istappar.


Är inte den här spetsjackan galet söt! Tänk den nu till våren, I'm in love hoppas den är fin på =) Har en annan jacka i ungefär samma modell fast i svart sammet som jag älskar. Jag älskar verkligen jackor, alltid lika nöjd när jag köpt en. Kappan som jag har nämnt förut men som jag inte tyckte var prisvärd nog har jag köpt på rea nu, hur bra som helst, ordinarie priset var 2500 och jag fick den för 750! Ska inviga den imorgon, sushi med mamma, Ulf och Birgitta hoppas jag gillar det den här gången.
Puss&Kram Agnes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0