Rules by Mary

Har: Lämnat min prao på ICA Bonden söder för att kl 9 idag helt plötsligt följa med syrran till hennes jobb och praoa där istället. (En lite restaurang som även den befinner sig på söder.)Det var såå himmmla skönt. Hackade grönsaker, stekte kött, rörde ihop såser och flamsade fett mkt!
Efter det drog vi och fikade vid 12 då jag slutade för dagen, :D, och sen efter fikan, drog vi oss mot centralbadet för att boka massages! Mys! 
Nästa stopp blev pub, där jag impuls-köpte ett par supersöta och enkla vantar på rean, från "Rules by Mary".
Jag skulle säga att det hittills varigt en mkt lyckad förmiddag :D!
NU lunch och lite finslipning på läxor
Puss&kram Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0