Fetmabarn

JAG ÄR FET! :( varför måste man göra hälso-kollen i skolan, jag vill inte veta att jag väger ett ton! damn. Snacka om dåligt självförtroende jag får nu... =(=(! Längtar till sommaren, då kan jag börja jogga eller nåt. Jag lovar och svär :D Jag var dessutom kortare än jag trodde D; 167. hej bmi 500
Idag var jag i skolan (eftersom jag gjorde kollen), varför blir jag frisk idag! Har legat hemma hela helgen och varit typ halvdöd, hjärntvättad är jag också. Med gossip girl har kollat på typ 15 avsnitt haha jag har inget liv.Vad tragiskt. Nu är jag iaf på språng igen, i skolan. kul.
Efter skolan köpte jag och Erika hårfärg till henne och sen åt vi ju verkligen inte pizza. Jag är ju på strägn diet från och med skolsyster haha önskar det var sant -.- Vilket seriöst inlägg det är blev men jag har varit konstig hela dagen är ju inte van att va ute bland folk hahahhhhhhhhhhh.
PUSS&KRAM AGNES! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0