big mommas house

Hej allesammans! Har haft en bra start på helgen, fikade med Erika idag på café cronan (där jag ska praoa hiiih) åt världens största chokladmuffin haha :D Blev inte så mycket mer än så, var väldigt kallt ute! och dumma jag hade glömt min halsduk hemma D:
Sen jag kom hem har jag ätit pannkisar, kollat på big mommas house (HAHA) och melodifestivalen, besvikelse som alltid och jag fick huvudvärk av hey baberiba tjejens röst, vad har hänt med henne egentligen. Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, aja hoppas alla har det bra. Känner mig otroligt sårad eftersom Anna inte har besvarat min äktenskaps-förfrågan på facebook än! :O
Puss&Kram Aggggggggneeeeeeeeessssssss! <3

Kommentarer
Postat av: Mathildaa

Svar:

Men varför blir du de? :]

Han är ju så liten (A)

2010-02-08 @ 10:28:42
URL: http://lillaprinsessanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0