STÄDAR som in i helvet*!

Hej, ett tips för att bli av med ilska: städa :) fungerar jättebra!
Idag- söndag, (kan det bli mer deprimerande??) så ska jag göra massor av läxor = en del svenska, läsa ca 30 sidor i "Mina drömmars stad" och göra ca 2 A4 papper om en liknelse mellan min familj och en familj i "MDS" JOBBIGT!, sen måste jag läsa på om "The mayflower" asså båten på typ 1600-talet (elr nått..) www.wikipedia.se nästa!!, sen borde jag redan nu läsa lite om abort som jag ska hålla en muntlig redovisning om i SO. Det här var en del av det jag borde göra typ nu, ist för att blogga hehe...
http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/079377_004.jpghttp://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/079377_004.jpg
Anna ska köpa nya- fast jag tror det blir vita och röda :D
Får bli nån gång i veckan om det finns tid och plats
Det var det för den här gången,
Puss&kram Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0