Kort och gott

Hej, rabblar upp en massa saker som hänt/kommer hända, såå försök att hänga med, okej? :P
-Idrotts teori i origentering idag, antinge är jag dum eller så är jag bara som vanligt, för jag fattade noll! Hehe, men skönt att få närvaro på idrotten men slippa springa runt och skämma ut sig :)
-På tal om idrott, ska hålla i en idrotts lektion på fredag och jag är sååå inte redo för den, blir alldeles nervös att tänka på det haha X) uppvärmningen betygsätts, jobbit!
-Agnes dator=inne på lagning, och dem tror att den ska bli klar nån gång i slutet av veckan :) UPPDATERINGAR!
-Hade super trevligt i helgen med Olivia BD :D film, mys och massa gott, Nästa helg blir det Holmen (landet) med mina tre super tjejer (Oliven/Nörden, Benja och Emmis ♥!)
-...avslutar med att bekräfta att jag verkligen inte borde sitta framför datorn, utan framför boken "Mina drömmars stad." som jag ska läsa 40 sidor i!!
Sååå
Puss&kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: :)

suck vi läser också den boken o jag håller me dej; inte min dröm bok!

2010-05-03 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0