DH to night and i hate cocacola light!

Hehe, jag är inte riktigt säker på varför jag hade det som överskrift men två sanna faktan- dh ikväll och cocacola light är lika äckligt som.. gurka :D
Dagen började bra men sög vid lunch och jag drog från skolan. Tog den där tiden för mig själv som man alltid borde unna sig men aldrig gör.. synd men sant.
Men mina läppar ler, det var 20 ° på min balkong i solgasset i dag vid 13 00 och sommarlovet närmar sig trots att det kan kännas som en jävla evighet i vissa stunder! Varje dag jag åker tuben och jag åker den korta minuten mellan Gamlastan och Slussen får jag ett lyckorus, jag kan nämerligen inte låta bli att tänka på när jag åker den kl 9 den 9:e juni- skolavslutning. Sista dagen i 8:an. Vad mer finns det att önska sig??
Ha en super kväll och ta det lungt, för mycket stress är en dålig press
Puss&kram Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0