Skolfoto & Skrapan

Herre jävlar säger jag bara gissa vem som verkligen kommiit igång med bloggandet? Jo Anna, you go girl! =D<3
Märkte att de va 2 inlägg sen jag bloggade och så hehe de e fett skönt att nån annan hjälper till man måste ju inte skriva lika ofta då, den taktiken funkar dock inte om båda tänker så höhö. 

Idag tog vi iaf skolfotona, jag får verkligen ångest om de är nåt jag hatar så är det de :( ser alltid hemsk ut. Så otroligt ful.. alltid!? vad är det för fel? 
Senast jag såg bra ut på skolkort va i 1:an tror jag då va ja skitsöt but not anymore... haha.

Efter skolan va jag me Ylva hemma hos henne, haha ja får damp! hon har hur mkt fina kläder som helst som hon har "tröttnat på"! Haha shopaholic är bara hennes förnamn ;)<3
Sen gick vi till skrapan och kolla runt lite där.

Sen kom jag hem och så de va allt från idag :)
Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer
Postat av: Ylva

hehe... <3

2009-09-05 @ 10:36:12
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0