Tränar Vi Karate?

Hello my darlings :D Jag e på superbra humör hehe kom hem för ett tag sen efter att ha varit hos Anna, vi "kollade" på grease, blev inte så mkt kollande men ändå!

Eftersom ja inte hann blogga förut har Anna redan berättat allt haha :)
Som sagt.. så kollade vi på jeans o lite så, hahah... och skor också hittade några men jag vet inte riktigt.
På vägen hem fick ja typ damp för de va folk som sprang så det va avspärrat överallt och ja va tvungen att ta massa omvägar hem. Jag kom gående på drottninggatan o skulle till gamla stan o de va avspärrat vid rikstan och typ överallt! :(

Jag är verkligen jättetrött så de e jättesvårt att veta vad jag ska skriva så jagsäger god natt nu haha :)

Bläckfiskpuss&Kram Agnes<3 höhö vilken humår man har..


Tröjan från bondelid, ( hett med mjukisar till :s ) 500, dyrt för en vanlig tröja

och halsduken hade redan provat den flera gånger o va för lat för att sätta på igen för att ta bild -.- haha o som grädde på moset kom skorna Anna tänkt köpa med på ett hörn, bokstavligt talat haha


Kommentarer
Postat av: Melinda

Fina!!<33

2009-09-13 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0