SO :(

Hej! Som ni märker har jag varit sjukt upptagen och inte haft nån tid över att blogga pga av alla läxor lärarna prackar på oss, det e helt galet. Jag va så van med att skolan va enkel att ja har fått värsta chocken nu skit asså :/ Har iaf tagit ett break från SO:n nu så jag hinner med ett inlägg =) .. vi har typ tusen prov nästa vecka -.-

Någon annan än jag som börjat tänka på vinterskor, jag har ingen aning om vad jag ska köpa? Om nån har några förslag e de bara att kommentera :D
På tal om skor kolla jag just in på Stina Lee's blogg och hon hade köpt så otroligt fina converse light skor i brunt läder, jag fick värsta uppenbarelsen hahah ni måste bara kolla! Skulle verkligen va fult på mej men hon va verkligen jättefin i dom :).
http://stinalee.se/2009/september/dagens-outfit-1.html#comment

Ja.. vad ska jag mer berätta? Jag har tänkt köpa den efterlängtade skinnjackan från jofama om 9 dagar(!) när jag får pengar, kommer va skyldig mamma flera månader efter men aja it's worth it, hoppas hon kan betala lite iaf.

Imorn är det komp.em i skolan så vi slutar efter lunch,vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. kolla skor? Jag, Anna o Ylva hade tänkt fota till bloggen men de blir inte av riktigt än hehe så ni får nöja er med den nuvarande headern, hope you don't mind =)
Och Nelly haha rumpa mot näsa, säger det dej nåt x)?

Puss&Kram Agnes


Bild på my babies, tagen av moi! ett år sen nu!<3333


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

åhh herregud.. jag o min lugg xD

2009-09-10 @ 22:22:21
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Anna

Såå het asså, jag gillar mitt smille :P!<3

2009-09-10 @ 22:52:03
URL: http://pusssokraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0