Uppdatering som fan X)

Lite kul att jag först aldrig uppdaterar men nu gör det hela tiden :P iaf ville bara lägga in en sista liiiten nyhet.....
.... imorgon kommer jag få beskedet om jag får mina efterlängtade biljetter till PARAMORES KONSERT!! Fatta va nice, ska gå med min lilla favorit nörd och Johanna :D:D:D!!! Så lycklig om det blir så, har väntat i mer än 2 VECKOR på svar, typ döden :P så håll tummarna för mig e ni snälla, för jag villll :P så gärna gå, tog ett par försök innan mamma var helt med på mina planer hihi men nu är det bara ett sms ifrån :D Lycklig!!
Nu ska jag ringa min Agnes så ha det bra så länge :) sov gott
Puss&kram Anna <3 
 jag drömmer fortfarande :P

Kommentarer
Postat av: miranda

om du går så MÅSTE DU FILMA!! :O

<3

2009-09-12 @ 13:10:00
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0