Hello

Heeeeej!
Förlåt uppdateringen har varit sämst! Men jag har varit så upptagen typ. Berättar lite om igår och idag.
Idag var det skola precis som alla andra dagar -.- Haha gissa vad? På NO lektionen fick vi kolla på medan vår lärare skar upp ett grishjärta.. haha nice.
Fy man fick känna på det me plasthandskar oxå, kallt och geleigt mmm yummy.
Efter skolan va jag me Anna, vi gick i affärer , oops man ska inte skjuta upp att göra läxor som jag alltid varit väldigt bra på så jag var tvungen att hoppa teatern och sitta hemma och läsa om jordskorpor och vulkaner -.-

Igår var jag duktig och joggade till skeppsholmen och gick tillbaks haha, bättre än att sitta hemma iaf...
Jag tog lite kort men har inte orkat ladda upp dom så dom kmr nog imorn + en grishjärte bild, den som väntar på nåt gott :p

Puss&Kram Agnes<3




Grönan, lite dysert eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0