SO, SO och ännu mer SO..

Hej! om ni undrar vrf ja inte bloggat.. är det pga av alla miljoner läor vi får! Jag skojar inte jag blir galen! Vi har SO prov på torsdag och jag fattar nada. Vi fick tillbaka NO läxförhöret idag och jag lider just nu av depression känner mej misslyckad :(!
Men aja vi fick ändå inte betyg på det som tur va hehe :)

Andra gången jag missar teatern pga av läxor skit!
Mamma blir arg också när hon betalar och ja ändå e hemma.. okej nu undrar ni säkert vrf jag bloggar när det är meningen att jag ska göra läxor men jag kunde inte låta bli när jag ändå satt framför datan för att ta reda på vad som menas med "jordens inre krafter" som sagt så fattar jag verkligen ingenting :( Hjälp mej?

Puss&Kram Agnes <3


Liknar berget av läxor jag har framför mej! :'(


Kommentarer
Postat av: nellsoon

ta det bara chill du kommer ändå få MVG ;) <3

2009-09-16 @ 08:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0