Inlägg 60!

  
 
Hej, vi har kommit till inlägg 60, tjoohoo?hihi
Idag har inte mkt hänt och jag tror inte mkt kommer hända heller haha, jag håller på med ett armband och ska snart dra ut och jogga, om jag inte får ont i hjärtat :S! 
Inlägget jag skrev förut, "inget val kvar" handlade om att jag måste ge bort mina 2 marsvin pga att min mamma blivit allergisk. Jag kommer sakna dem så sjukt mkt men jag har verkligen inget val kvar 
Puss&kram Anna <3
Ps, gamla mongoo bilder men mina bebisar ser ju bra ut :P 

Kommentarer
Postat av: =)

nääe va tråkigt att du måste lämna din små marsvin. I know how it feels...<33

2009-09-26 @ 21:17:09
Postat av: miranda

DU DRIVER! INTE FAN KAN NI GE BORT DOM ??! :(:(:(:(<333

2009-09-27 @ 17:47:39
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0