Hej, jag heter Agnes och suger på att uppdatera...

Hej bloggen och alla läsare, kollade just statistiken och konstaderade att bloggen is back on track :D de e ju positivt!

Idag i skolan hade vi svenska som alla nog vet vid de här laget hehe, vi hade också hemkunskap där vi bakade världens äckligaste bröd haha.. och det höll på att börja brinna! okej det var verkligen inte så illa som det låter O=)
Har inte nämt det förut men vi måste läsa 1 timme varje dag, det tar typ upp all min tid eftersom att jag drar ut på det ochh de går åt ca2 timmar? lite konstigt att jag ändå bara är på sida 30 nånting... men min bok är svårfattad (enligt mig iaf) det vill säga att man måste tänka väldigt mkt när man läser och det är jättemkt text på varje sida, den är typ 600 sidor, kan någon påminna mej om varför jag valde den? Män som hatar kvinnor, nån som läst den? :/
Efter skolan var jag med Anna som redan har dokumenterats här på bloggen hihi :)! Hade tänkt skriva vad vi drack men alla skulle nog skita på sej av skratt haha. tyckte de va jättekonstigt själv.. innan jag smakade ;).

Omg omg hade helt glömt bort att vi har beep-test imorn PANIK! Usch de e så hemskt man blir så stressad, vill iaf va med men om ja har sämre resultat än förra gången dööör jag -.- om ett sämre resultat ens e möjligt...

Jävlar vilket långt inlägg de här blir, men så blir det när man inte skrivit på 2 dagar (tror jag de är). Igår var jag duktig och joggade, innan ja joggade åkte jag o Melinda till fältöversten (inte fältassistenten hahah, jag sa fel hela tiden) :)
sen skulle jag läsa i Män som hatar kvinnor men blev så trött att jag gick o la mej innan 9 haha! De är nåt skumt med den boken, jag har somnar typ varje gång jag börjar läsa :S

Puss&Kram Agnes <3


10 år sen? hehe =)


Kommentarer
Postat av: miranda

hahaha fett sööt bild XD<3

2009-09-25 @ 15:09:31
URL: http://meranda.blogg.se/
Postat av: Nelly

AGNES GUD VA SÖÖÖÖÖÖT!!!!! :D

2009-09-28 @ 20:42:16
Postat av: Agnes

hehe (a)<3

2009-10-01 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0