Hej, Anna is in the house

Hej bloggen! Jag känner mig som typ den ända som bloggar på jorden... lite ensamt ;)
Idag har jag iaf gått i skolan, såklart men efteråt skulle ja och Mirranddaa simma :P det blev inte av haha hon hade inga pengar och jag orkade inte mm så ja det blev inställt. Sen kom jag hem och började på franska läxan men kom typ ingen vart :( men jag får väl göra den på vårt IS-pass imorn blää.... 
Jaja, sen gav jag mej ut och joggade :P så duktig e a hahah, kommer ha träningsvärk imorn :S menmen. 
Hihi ska bara ladda upp en bild först XDXD me lovve it <3 "Anna nu har vi hittat en affär som har din storlek i kläder!!" by Stephanie GB ;D 
 (Vi har storlekar upp till XXXXXXXL :P Byxstorlekarna 46-56 XP)
Puss&kram Anna<3

Kommentarer
Postat av: Ylva

Till Anna: Hehe... som sagt började fingrarna att klia och jag orkar inte erat tjat, so why not? xD



Jo jag tänkte att du, jag och agnes kan börja fota lite på typ ons? då vi har komp.em.?



puss<3

2009-09-07 @ 21:44:56
URL: http://yvvlaz.blogg.se/
Postat av: Steffi :)

1. fota? va ska ni hitti på för bus nu då?

2. hahahhha jag ääälskar deeen billden!! <3

2009-09-08 @ 20:50:59
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0