För mkt salt?

Oj va det va dålig uppdatering här då! Bäst att göra nånting åt de ;)
Idag har ja verkligen inte gjort nåt annat än pluggat ? gick inte så bra men ja hann klart med all matte iaf.
Skulle egentligen träffat Anna o Ylva för att fika o plugga men de blev inte så eftersom jag lär mej mkt bättre ensam oftast och jag hade mkt mer läxor än dom eftersom ja va borta i torsdags :/ 
Pratade med Anna för nån timme sen och hon va jättesjuk därför blev det ingenting alls, ska kolla Ylvis blogg o se va hon hittade på haha <3
Aja, Frida ringde mej, de va jättelänge sen ja prata me min favorit-kusin hihi =) de va oxå väldigt bra eftersom ja fick en ursäkt att ta ett läxbreak hehe.

Hahah gissa vem som har lagat middag idag? Jo jag haha smakade riktigt äckligt på grund av allt salt :s först kom de inget o sen massa... hehe.

Puss&Kram Agnes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0