210909

Hej igen har tittat klart på svenska hollywood fruar nu haha.. ett gott skratt förlänger livet.
Jag har ju redan berättat lite om vad jag gjort idag så då kan jag ju berätta om mian planer för imorn istället hehe.

Jo först ska jag gå till skolan, oväntat?
Svenska-vecka som sagt, jag höll seriöst på att dö idag vi hade typ 70 timmar svenska och jag skrev så mkt att det kändes som handen skulle låssna -.-
Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, men någon dag ska jag köpa nya svarta tights vi får se när och jag hoppas på ett par gråa ribbade också, det är så fint på hösten/vintern!

Måste bara tillägga att jag har blivit så otroligt dålig på att komma på rubriker usch alltså..

Puss&Kram Agnes <3


Min kalender från monki som jag fick 100% gratis (: Under ser ni mappen ja köpte idag perfekt för slarviga människor som jag -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0