Hejdå helg

Hej bloggen, dålig uppdatering? Jajamensan. Som alla vet är det söndag idag är verkligen deprimerad, helgen är redan över och jag hann inte med ett skit. Eller jo haha jag har städat hela köket haha oj de va längesen nån gjorde rent inuti ungnen :$

Förut idag träffade jag Nelly, vi gick till Åhléns och det va omöjligt att få Nelly att gå ut från Filippa K -.-?
Jag hittade iaf ett jättefint nattlinne från odd molly =D perfekt julklapp! Lägger upp en ild på den.
Sen kom jag hem och sen dess har jag varit ute och joggat en snabbis, var verkligen svårt att slita sig från TVen men i did it! Alltid när jag inte sprungit på typ en vecka försvinner all motivation och självdisciplin hehe -.-

Usch skola igen imorgon har knappt hämtat mej ifrån alla prov vi hade förra veckan, jag vill verkligen inte :( Vi har ämnesvecka i svenska så det blr bara svenska lektioner, iaf någonting positivt :)! Vi ska skriva deckare haha.

Puss&Kram Agnes <3


Visst e den fin! :D Gimme Gimme!

Jag och den nya halsduken hihi :)


Kommentarer
Postat av: Nelly

du måste köpa det nattlinnet! så himmlans sött <3

2009-09-21 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0