Ny inköpt :D

Hej! det var ett tag sen hihi, har varit så otroligt upptagen me läxor hade både matte och so prov den här veckan - PANIK!
Men nu är det iaf äntligen helg, så jag är extremt lättad hihi =) vet inte riktig vad man ska hitta på, ring mej!
Idag köpte jag äntligen skinnjackan från jofama :D yeey!!! I'm so happy!! jag fick en sjal också =D

Efter jag köpt jackan åkte jag hem igen och sen ut igen för att möta Anna, vi gick in i alla affärer i världen kändes det som, fossingarna värker :s
Anna fick med sig, en jättefin halsduk, ett par jeans och vantar nu är vi båda redo för vintern! (fattas bara skor :p)
Jag hittade som vanligt massa saker, bara 2 idag dock ska önska mej i julklapp :D jättefina mörkgröna örhängen från kookai och ett halsband därifrån, den affären e bara bäst dom har såååå fina saker. 

Puss&Kram Agnes<3
PS. Anna kunde inte ladda upp bilderna för sladden e borta :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0