Det är någon som har ritat en fet gris på min historia

Sagt av Steffi hört av Anna haha, det stämde inte helt och hållet så klart men det trodde jag haah XD! 
Idag hade vi test i svenska, typ några ord som man skulle beskriva, ganska tråkigt och det gick inte så bra, hahah jag har hört att man borde kolla lite på läxorna man får hihi <3 
Sen hade vi beep-test också, fast jag, steffi och ylvis var inte me, men jag ska vara med nästa gång, om jag inte är hemma och typ har feber elr nått :). Iaf alla fick typ jättebra resultat :D och Agnes med trots att hon säger att hon inte fick det, BRA GJORT hihihih!
Nu ska jag gå och äta, massa pussar
Puss&kram Anna <3
 jag på skolstarten, fem veckor (tror jag) sen nu <3 snart lov igen!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

skaffa hörapparat gumman! ;D <3

2009-09-25 @ 15:43:44
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0