Biologi...

... är fett krångligt! Haha jag fattar typ ingenting, hjälp? Någon? 
Hihi, :p ne men nu ska jag prata lite om idag:)
Efter skolan som slutade kl 14.30, Jippi, så drog sig jag och Agnes till Monki haha och jag köpte en kjol, men inte den jag la upp igår utan en annan. Den var på rea, och såg ganska konstig ut om man inte hade den på sig, men med ett vitt linne blev den suuper :D! bild kommer här nere:
 hihi dålig bild men den e sööt :)
och här kommer några bilder på mig just nu, (ingen direkt seriös men men :)
Hahaha, inte så seriöst som sagt va :P! 
Puss&kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: nellyyyy

gryymt snygg tjol! Passar dej perfekt ;)

2009-09-06 @ 11:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0