Begravd i läxor :(, hjälp?

Jag känner nig lycklig och lättad!! Älllskar sen känslan <3 även om mitt undermedvetna vet att det här inte är slutet på jobbiga känslor! 

Men tyvärr kan jag inte slappna av för att jag är begraven i läxor, och jag menar det:S! 

No och Matten e det värsta. Nästa vecka (38) har vi PROV i SO och matte!! jag kommer seriöst få IG, är så förvirrad och lite avvensjuk på alla som e så smarta ;) men jag får väl göra mitt bästa antar jag. Ska fortsätta med läxan nu men runt inatt (!) kanske jag hinner lägga in ett inlägg (om jag hinner bli klar med läxorna tills dess, bläää....) om min dag, för det har varit feeetttt kuuul!! 

Puss&kram Anna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0