090909 idag

Hej bloggen! Ylva och jag satt och pratade på lunchen idag och vi kom på att det idag är den nionde i nionde noll nio hahaha fattar ni, och sen kom vi på att når det blir år 2013 kommer det inte kunna bli så på typ 100 år till !! Ganska ointressant men jag tänkte att jag skulle skriva det iaf:P 
Föresten, jag är sjuk :( gick typ nån timma innan skolan slutade men mitt huvud/kropp typ doog! Nu mår jag bättre men har fortfarande huvudvärk, stakars mig :(
Kommer nog imorn iaf, då har vi komp och jag vill ju simma me Mirandis efter åt:)!!
Kom hem och gick å la mig.. trött, men nu ska jag läsa lite SO, boooring!! Hoppas vi hörs igen <3
HIHI vill så gärna ha just nu.. höhö tjockkis :P
Puss&kram Anna <3 
ps. krya på dig bästa syster min!!!!

Kommentarer
Postat av: miranda

DU ÄR INTE TJOCK O.o ! <3

2009-09-09 @ 17:44:35
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0