Typ helg

Okej, jag vet att det inte är helg än men det är första kvällen som jag inte sitter begravd under läxberget. 

Nu är min plan att jag ska duscha och kanske komma i säng vid tio?? (tror inte att det kommer hända men ni fattar;)

Tänkte att jag skulle rapportera lite om saker jag längtar till:

-Julafton -Onsdag nästa vecka :) jag och Miran ska gå och bada tror jag? (?), vår nya tradition ;)

-HÖSTLOVET (men vem gör inte??) -New moon premieren haha (i November, men drömmar e alltid bra om de är bra drömmar hehhe??) 

-humm, det var typ hundra saker till men har man dåligt minne så har man :(:P

Jag e trött nu så sov gott hjärtan 

Puss&kram Anna <3


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hahaha, bästa traditionen såklart ;)<3

2009-10-09 @ 16:33:00
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0