Tonight's gonna be a good night

Jag har verkligen börjat blogga hela tiden typ, bloggnörd? hehe känns verkligen så..
Läsarna verkar iaf ha hittat tillbaka hit och de e ju väldigt positivt!
Idag har jag inte gjort nånting alls, vilket har varit väldigt skönt, hade tänkt plugga men jag gör det ja e bäst på istället, jag skjuter upp det.. -.-
Ikväll ska jag, Erika o Nelly ha sleep-over hos Nelly haha, så jag kmr antagligen inte ha tid att blogga då.
Därför bloggar jag nu hihi =)
Skulle egentligen åkt till IKEA med dom klockan 2, men bästämde mej för att möta upp dom efteråt istället jag har ändå inga pengar.. :(
Är lite orolig inför Annas nästa inlägg, vi tog väldigt fina bilder igår..
De va allt från moi, Puss&Kram Agnes <3


Erika o Nelly förra vintern <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0