Stockholms Pitbull

Hej alla underbara läsare, I'm back! =)
Har haft en supernice helg tsm med Nelly och Erika, och när ja tänker tillbaka på innan den här helgen inser jag att jag inte hade någon aning om hur fula vi tillsammans faktiskt kunde vara hahah!

Igår sov ju som sagt jag o Erika hos Nelly, vi gjorde inte så mkt. Vi kollade på en film om Coco Chanel (minns inte va den hette), den var väl sådär, lite väl lång så ingen orkade typ se hela. Efter det tog vi bland dom fulaste bilderna på jorden som finns på deras blogg haha kmr aldrig säga vad den heter!

Vi gick upp runt 1 idag o efter frukost gick Erika, vi hade tänkt gå till götgatan men alla va så trötta.
Jag o Nelly bestämde oss för att plugga NO, men det blev väldigt lite plugga och väldigt mkt Sex and the City...

Puss&Kram Agnes <3

Låt kakorna tala för sig själva för jag vägrar att lägga upp cp bilderna här :)!


Kommentarer
Postat av: L I S A M A R K L U N D

SVAR: Tack ;>

2009-10-04 @ 21:57:16
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: nelly

hahha mmmmm bilden påminner mej XD

2009-10-07 @ 22:17:21
URL: http://stockholmspitbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0