Snabb sammanfattning av dagen

Hej alla! desperate housewives om typ 0 minuter! :D Har massa läxor som jag får ta hand om senare engelska t.ex o e inte klar med SO läxan, jag får va uppe hela natten om det e så de ska va.

Idag gick jag första gången på sån här konfirmations-grej, de va jättekul och flera bekanta ansikten dök upp hehe en tjej som gick på min gitarr förut haha trevligt trevligt. Och massa nya också såklart, verkar skitkul vi ska på läger oxå typ näst-nästa helg, lookin' forward to iit!

Ja de e typ allt som har hänt idag förutom att ja va hemma en snabbis hos Ylva innan konfan, vi kollade bilderna från igår hihi finfina :D! Bästa fotografen hon e asså!

Oj nu måste jag verkligen dunsta vill ju inte missa DH! 
Puss&Kram så länge!! Agnes <3 

Kommentarer
Postat av: Ylva

hehe, tackar xD =) <3

2009-10-07 @ 21:43:03
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0