glad idag

Heeello! Har inte bloggat på jättelång tid så nu blir det mkt info på kort inlägg!
I helgen var det ungefär plugg plugg träffa Nelly för att låna en "bok" för att sedan kunna plugga ännu mer.
Hade planer med både Vera och Anna på söndagen men de blev inställt =(

Tisdag, efter skolan va de först konfa o sen teater de e hur jobbigt som helst för dom e typ samtidigt :( Båda va superkul iaf! Konfa-läger i helgen så då blir de inga inlägg, fram med sovsäckarna och vantarna bara =)

Idag va de komp eftermiddag så vi slutade efter lunch, jag och Ylvis gick hem till henne. Hon tog lite bilder på mej och sen säger jag bara mmm jag älskar varm choklad! Nu har jag massa läxor att hugga in på, gud va kul säger jag bara!

Bilder tagna av Ylva!


Bild från idag

Jag diggar mitt gap höhö och Anna ser väldigt glad ut för att få min vante i nyllet :D

Puss&Kram Agnes<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0