Påverkan?? Somebody help!

Tja! Är väldigt deprimerad för tillfället, hade tänkt va sådär duktig och göra läxan men jag fattar verkligen nada eftersom jag inte var med på genomgången av den -.- Läxan är i SO typ de svåraste ämnet enligt mig, uppgiften handlar om påverkan och man ska typ ställa nån fråga till kommunen eller EU? Frågan är bara vad ska man fråga!? Snälla hjälp mig, ni i min klass som har samma uppgift! D:

Hahah juste jag har äntligen fattat varför jag alltid har ont i revbenen efter jag har varit inne på datorn! 
Det är för att jag ligger på rygg och den e på min mage och för att jag ska kunna skriva måste jag vinkla upp den och revbenen är perfekt som hyllor! Men jag borde nog sluta med det hehe om jag inte vill att revbenen ska förflytta sig längre upp :S

Puss&Kram Agnes <3

Kommentarer
Postat av: Ylvis

Min pappa blev arg när han läste uppgiften så han vill inte att jag ska behöva ringa eller mejla till eu (eftersom jag ska satsa på MVG). Så han ska typ mejla Erica och skälla lite och så ska jag bara skriva hur jag skulle lägga upp min fråga och varför osv.



puss <3

2009-10-29 @ 12:44:45
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0