My new "Must have!"


Det här är den underbara Sony Ericsson Aino! Den är så jag på något sätt och direkt när jag såg den föll jag!
För ett tag sen, i somras, lämnades min ääälskling som jag har nu in på lagning och när den kom tillbaka förstod jag hur mkt jag gillar den. 
Men nu går det snart inte längre för kameran har gått sönder och det är en av de viktigast funktionerna hos en mobil enligt mig (+sms, ringning och kanske musik).
Så när jag lämnade in min mobil på lagning så sa mamma att jag kanske borde vänta med att önska mig en ny mobil tills i jul, och det är jag glad att jag gjorde för då fanns det ingen särskild mobil som jag ville ha, men nu, hiiimlen! 
Men nu börjar DH, hörs sen 
Puss&kram Anna <3 

Kommentarer
Postat av: Miranda

det står till och med "a perfect day" på skärmen på den ahahah <3

2009-10-20 @ 16:48:35
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0