Jesus är tröst

Nej, det handlar inte om religion den här gången men jag och Agnes satt och pratade (jag va lite små sur) och så kom värsta luffaren förbi och han ba; "Jesus är tröst" och så gjorde han typ korstecknet mot oss X) vi började as garva, TIPS: Bästa medicinen mot ledsamhet eller nån annan jobbig känsla är en VÄLDIGT bra (bäst) kompis och en rolig replik hihi :P Då vet ni det ;D! Aja, idag har vi haft skola som vanligt (dhaa..) på idrotten hade vi typ boll sport = jag skulle ta emot en RUGBYBOLL (stavning??) från ena sidan av planen till den andra!! FATTAR NÅN HUR HÅRT KILLARNA I MIN KLASS KASTAR DEN HÄR GALET, HOPPANDE ONDA BOLLEN SOM SKULLE KUNNA MÖRDA EN OM MAN FÅNGADE LYRA??? Och det var precis vad jag skulle göra! Fånga lyra! Jag fick panik!! Men om man tar tag i saker så får man bättre betyg?? Hoppas verkligen att det e så, annars så har jag utsatt mig för livs fara utan anledning, hoppas hoppas hoppas!! Nu är jag ny duschad och har just surplat i mig en liten kopp te, Mumms! Varm o go, finast på jorden :) Puss&kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

Förlåt Anna! Men det såg JÄTTEROLIGT ut när killarna kastade typ 5 meter över dig och den skithårt ;P

Och jag tror du får MVG+ för det! Du försökte ju verkligen fånga den :)

Kram<3

2009-10-11 @ 19:46:08
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0