IKEA

CIAO! have you missed me? Vilken dum fråga, såklart ni har :D
Moving on... Idag träffa jag Vera, klockan två. Sen bar det av till Skärholmen, dom har en enorm galleria där som har typ alla affärer utom butrix hehe eller hur Vera ;)
Efter att vi varit inne i alla femtioelva affärer där gick vi vidare till IKEA där fick typ damp på tanten i matkassan. Förut var ju maten där hur billig som helst men det är tydligen bara ett minne blått... :( Efter vi hade käkat kollade vi runt lite, jag ska köpa en ny säng så vi kollade på sängar mm.
Sen åkte vi hem givetvis!
Imorn blir det Erika-träff, vi hörs då.

Puss&Kram Agnes<3


Kommentarer
Postat av: Miranda

Heej, jag har fixat en ny header på min blogg, ni kanske kan säga vad ni tycker om den?

Kram

2009-10-30 @ 20:05:04
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0